A trójai falófasz

Úgysem értenétek. Ti túl ostobák vagytok ehhez. A büdös életben nem fogjátok úgy látni a világot, ahogy mi...

Friss topikok

Boldogan kirekesztve

KekSarok 2009.04.28. 00:06

Ülök a világban és magam vagyok.
Magam vagyok, mert eltoltatok.
Kirekesztettetek, s meghurcoltatok,
De tudjátok mit? Bekaphatjátok!

Ti hétköznapiak, én kirívó.
Én egyéniség, ti fasszopók.
Nekem legalább van életem,
S nem raboskodok egy ketrecben.

Zavar, hogy kimondom, amit gondolok?
Hát ismétlem magam. Bekaphatjátok!
"Őrült vagyok, mert meg merem tenni?"
Legalább nem lesz belőlem egy szürke senki!

Nem leszek egy begyepesedett gép,
Kinek normák határozzák meg az életét.
Inkább leszek különc és egyedi,
De a nevem fennmarad, még ha negatívan is.

Igaz, hogy csak ülök és magamban vagyok,
De nem búslakodok. Röhögök rajtatok,
Mert mikor a ti neveteket majd a homály fedi,
Az enyémet több millió ember fogja zengeni.
 

Címkék: vers kirekesztve

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://a-trojai-falofasz.blog.hu/api/trackback/id/tr911090639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása